Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.10.2023 alkaen.
Verkkokauppa
Pinoy market
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille henkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaus
Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä pyydettyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenneiden epäselvyyksien selvittämiseen, ellei toisin ole erikseen mainittu. Verkkokaupasta tilaaessasi sinun tulee tutustua kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja hyväksyä ne.
Maksu ja maksutavat
Maksupalvelu on Klarna payments ja Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina ovat lasku, osamaksu, korttimaksu, mobilepay ja verkkopankkimaksu.
Antamalla tiedot kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma) tai Paytrail Oyj ehdot. Painamalla "Osta"-painiketta hyväksyt Pinoy marketin yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi tilausvahvistuksen sähköpostitse, jossa näkyvät tilauksesi tiedot. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Tallenna tilausvahvistus, jos joudut olemaan yhteydessä asiakaspalveluun. Kun asioit asiakaspalvelun kanssa, pidä aina asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkista aina, että pakkauksen sisältö vastaa tilausvahvistuksessa olevia tuotteita.
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme seuraavilla tiedoilla:
sähköposti: pinoymarket10@gmail.com
Puhelin: +358443064694
Toimitustavat ja kustannukset
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet, kun olet valinnut tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja kokonaispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä näkyy tarkka toimitushinta.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Toimitusaika-arvioihin on ilmoitettu poikkeuksia, jos ostoskorissa on lopputuotteita, ja myös mahdollisista viivästyksistä ilmoitamme heti tilauksen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästyksistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa epätavallisista toimitusajoista verkkosivuillaan.
Palautusehdot
Peruuttamisoikeus
Sinulla on oikeus purkaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruutusaika päättyy 14 päivän kuluttua viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta tai ladattavien tuotteiden osalta tilauksen vastaanottamisesta.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun tulee ilmoittaa meille yksiselitteisesti päätöksestäsi purkaa sopimus (esimerkiksi kirjeitse postitse tai sähköpostitse). Voit myös käyttää tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruutusajan noudattamiseksi riittää, että lähetät peruuttamisoikeuden käyttämisilmoituksen ennen peruutusajan umpeutumista.
Peruutuksen vaikutukset
Jos peruutat tämän sopimuksen, hyvitämme sinulle kaikki sinulta saamamme palvelut, mukaan lukien toimituskulut (lukuun ottamatta lisäkustannuksia, jotka johtuvat siitä, että olet valinnut eri toimitustavan kuin halvin tarjoamamme vakiotoimitusmenetelmä), viipymättä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen vastaanottamisesta. Suoritamme hyvityksen alkuperäisessä kaupassa käyttämääsi maksutapaa käyttäen, ellet ole nimenomaisesti toisin sopinut, ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu kustannuksia palvelujen palauttamisesta.
Sinun tulee lähettää tuotteet takaisin viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetät tavarat takaisin ennen 14 päivän määräajan umpeutumista.
Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alenemisesta, joka johtuu muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden määrittämiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin hyvitys tai peruutus. Lunastamattomista paketeista, joista ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, veloitamme toimituskulut.
Ongelmatilanteita
Mikäli tuote katoaa tai vioittuu kuljetuksen aikana tai ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä kirjallisesti viimeistään 14 päivän kuluessa Peruutusoikeus- ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla mainittuun puhelinnumeroon. yhteystiedoissa. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tulee sinun tehdä siitä välittömästi reklamaatio valitsemallesi kuljetusliikkeelle.